Túl alacsonyak a magyar bérek és növekszik a munkaerőhiány, ami már a gazdasági növekedést is akadályozza.
A magyar bérek már 15-20 százalékkal alacsonyabbak a visegrádi országokénál...
Tovább »
John Cleese szerint, aki a Monty Python oszlopos tagjaként valószínűleg tud egyet s mást az emberi hülyeségről, bizonyos szint alatt az embernek még ahhoz sincs elég esze, hogy egyáltalán észrevegye, hogy hülye...
Tovább »
A 70-es évek New York-jának kulisszái közt játszódó film középpontjában egy valós történeten alapuló, korántsem klasszikus rabló-pandúr párharc áll.
A város szervezett bűnözését az évtized elején a "La Cosa Nostra" uralta...
Tovább »
Egy tőzsdei alkusz elmélkedése szerint nem túl valószínű, hogy bekövetkezik egy III. világháború, vagy egy gazdasági összeomlást. Ehelyett szerinte ez várható: kevesebb pénz több munkáért, kevesebb szabadság, több önkény...
Tovább »
Modern kislány vagyok, nagy hibákkal teli, a foglalkozásom: - nem háztartásbeli.
Főzni nem tudok, mosáshoz nem értek, a házimunkához csöpp kedvet sem érzek.
Tovább »
Egy durvának ígérkező szombat esti buli előtt két dolgot nem árt bebiztosítani:
1. Hogy a barátaiddal meg tudjátok találni egymást, miután mindenki elkevert valamerre
2. Hogy részegen ne hívogass olyanokat, akiket nagyon nem kéne (pl.: exbarátnő)
Tovább »
Ez az állítás újra és újra izgalomba hozta a hobbitörténészeket az elmúlt hetven évben, de most kicsit komolyabban is elgondolkozhatunk rajta.
Egy amerikai stáb ugyanis olyan FBI-akták birtokában forgatott egy nyolcrészes dokumentumfilm-sorozatot a témában, amelyek titkosságát tavaly oldották fel.
Tovább »
Egy pár svéd cég szerint nincs, és náluk már egyre többen nyomják így :
6 óra munka, 9 óra pihenés, 9 óra szórakozás...
Tovább »
"Nem lesz 100 millió áldozat, de az a gondolat, hogy Európa, mint kivételes hely meg fog halni."
vilaghelyzete.blogspot.hu201509kotelezo-tananyag-az-usa-strategiajanak.html
A VW csaló algoritmusa érzékelte, amikor a gépjármű elektronikus szervizcsatlakozójára (ECM) környezetvédelmi mérés miatt csatlakoztak.
A szoftver a kormány állásából, a sebességből, a motor jellemzőiből, a légköri viszonyokból, sőt a géptető helyzetéből (nyitva van) következtetett erre.
Amennyiben úgy értékelte, hogy jobban kell teljesítenie, az előre beállított jelleggrafikonokból a megfelelőt használta, amellyel teljesíteni tudta a szigorú károsanyag-kibocsátási normákat.
Amennyiben ez nem volt szükséges, akkor az utcai kalibrációt használva sokkal megengedőbb volt a rendszer, és akár 40-szer annyi káros anyagot engedett a levegőbe jutni.
Tovább »