Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
Z generáció = 1995 és 2012 között született emberek A közösségi médiának köszönhetően már tényleg szinte bárkit bármikor elérhetünk, az ezeket a platformokat már gyerekkora óta ismerő generációt mégis sokszor a legmagányosabbként említik. A másokkal való kapcsolat szükségessége az ember veleszületett, evolúciós sajátossága. A magány és az abból eredő szorongás vagy kényelmetlen állapot akkor következik be, amikor valaki szándékot érez arra, hogy kapcsolatba lépjen másokkal, és ezt meg is akarja tapasztalni a valóságban. Egy tavalyi felmérés szerint a Z generáció (54 százalék) minden második tagja arról számolt be, hogy rendszeresen magányosnak érzi magát – ezek a számok pedig sokkal magasabbak, mint a többi generáció esetében. A közösségi média sem segít! Míg a digitális világot közösségi térnek tekintjük, az ember általában nem kapja meg azokat a mélyebb kapcsolatokat, amelyekre szüksége van a való életben. Ironikus módon ezek a platformok, amelyek célja, hogy közelebb hozzák egymáshoz az embereket, hozzájárulhatnak a magány érzéséhez és a személyes kudarctól való félelemhez, sőt fokozhatják is ezeket az érzéseket. Mindez negatívan hat a mentális egészségünkre. A közösségi média túlzott használata emellett elősegítheti az összehasonlítás gondolkodásmódjának, illetve a kétségbeesés érzésének kialakulását is. A társadalmi összehasonlítás csapdája gyorsan megkérdőjelezi az embereket saját életükkel, társas viszonyaikkal kapcsolatban, ami miatt könnyen elégedetlennek érezhetik magukat. A fiatalabb generációk számára ezért fontos nyomatékosítani, hogy amit az interneten látnak, vagy amit mások mutatnak, az nem mindig a valóság! Mivel kerülheti el a Z generáció a magány érzését? A szakértő tanácsa : Ahol csak lehet, helyezze a hangsúlyt a mély kommunikációra, és őszintén mondja el másoknak, mit érez irántuk, és mit jelentenek a számára. Arra kell törekedni, hogy minél rendszeresebben keressük fel azokat, akik közel állnak hozzánk. Forrás : Index.hu
Egyre nagyobb az esély arra, hogy télen többször is le kell majd választani az elektromos hálózatról a háztartásokat Svédországban. A hatóságok azt ajánlják az embereknek, hogy ilyenkor rögtönzött sátrakban vagy kunyhókban tartózkodjanak. Svédország általában áramot importál azokon a napokon, amikor a hazai villamosenergia-termelés nem elégséges a fogyasztás fedezésére. Erre azonban a közeljövőben nem lesz lehetősége, mivel Európa igyekszik kivezetni az orosz energiaforrásokat, ami a legtöbb országban példátlan energiahiányt okoz. Elő a sátorral! Erre a forgatókönyvre vonatkozó ajánlások megegyeznek a korábban ismertetettekkel: a családoknak egy szobában kell összegyűlnie, hogy csak egy helységet kelljen melegen tartani. Az egyedül élőknek ajánlott kijelölni egy helyiséget, ahol a szobahőmérsékletet fenn tudják tartani, és ennek a szobának a nyílászáróit szigetelni kell. A javaslatok értelmében a sürgősségi szobában akár sátrat is lehet állítani, vagy egy rögtönzött kunyhót lehet építeni, például az asztal alatt, ezzel is a legkisebbre csökkentve a felmelegítendő térfogatot. Forrás : Index.hu, kuruc.info
Egy szlovéniai bor bárban jártunk. Az asztalokon ilyen helyes kis lámpák vannak mindenhol. Szeretem ezt a gyártót. 🙂 Üdv, R
Sziasztok! A budapesti Vörösmarty tér egyik éttermében jártunk. Elveszel egy étlapot, választasz, kifizeted. Vársz, odamész a konyhához, tálcára rakod az ételt, veszel hozzá evőeszközt, kiviszed az asztalhoz... Aztán látod a számlán, hogy mindezért 10% szervizdíjat fizettél. Ügyes... Üdv, Zoli
Sziasztok! Ezzel a képpel tisztelegnék a csolnoki telepi kocsma vendégmarasztaló hagyományai előtt. Egyébként kellemes egy hely 🙂 Üdv, Tetves Gólya #komáromesztergommegye