A feldolgozásban Azahriah és Szoboszlai Dominik mesterséges intelligencia által szimulált hangja hallható. Valójában nem ők készítették a felvételt, nem valós közreműködésről van szó! A zene és a szöveg viszont nem mesterséges intelligencia műve, valódi személyek írták és vették fel. Az AI-al csupán a rögzített hangok lettek Azahriah és Szoboszlai hangszínére formálva.
Sziasztok! Tegnap délután hazafelé beugrottam a kínai boltba farmert venni. Mikor megláttam a "márkáját" gondoltam veszek egyet az asszonynak is... Azóta ma még nem szólt hozzám 🙂 ... és vacsorát sem csinált 🙂 Kellemes hetet mindenkinek!
Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu
#SlapFighting #pofonbajnokság A videó végén van még egy hatalmas KO, 45:30-tól...