Ezt a kanadai British Columbia tartományban a vadon szélén láttam... Ezt még az M4-en hasító románok is megirigyelnék 🙂 Ha jól megnézzük lehet látni, hogy a "lakó autó" fával van kipótolva, de egy Tesla 3 azért ott ül hátul! Üdv...az isten háta mögöttről
Sziasztok! Ezt a kanadai British Columbia tartományban láttam, egy isten háta mögötti kis faluban. Ehhez a képhez jár nyelvlecke is 🙂 Szóval, Amerikában van egy mondás tükör fordításban..."Mikor a malacok repülnek" Ezt akkor szokták használni, mint mi a "mikor piros hó esik"...stb Nyilván a Jeep magáért beszél.
Sziasztok! A nyilvántartóban jött szembe, nem saját mű, így a copyright-on áll vagy bukik a dolog... #scratcher #karcoló #margaret #thatcher #brit #politikus
Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu
Ugyan rengeteg szórakozóhely, étterem, pub működik, de nagyon magas a légszennyezettség, szinte nincs egyetlen park vagy zöld övezet sem. A videó alatti leírásból kiderül, hogy azért nem szokott mindig ilyen nagy dzsuva lenni...
A Jumbo étterem tulajdonosai közölték, hogy az étterem kedvezőtlen időjárási körülmények közé került, amikor a Paracel-szigetek mellett haladt el. A vízmélység a helyszínen több mint ezer méter, ami rendkívül megnehezíti a mentési munkálatok elvégzését. A személyzet egyetlen tagja sem sérült meg. A néhai Stanley Ho Hung-sun makaói kaszinómágnás által 1976-ban megnyitott Jumbo étterem az elmúlt négy évtizedben népszerű turisztikai látványossággá vált az egykori brit gyarmaton. A közel 80 méter hosszú, elegáns, hagyományos kínai díszítéséről és jellegzetes tengeri ételekről ismert étterem többször szerepelt filmekben, például Jackie Chan 1985-ös filmjében, A védelmezőben és a 2003-as Pokoli ügyek II-ben is. A koronavírus-járvány hatalmas anyagi csapást mért az étteremre. A járvány miatt 2020-ban bezárt, és elbocsátotta az összes alkalmazottját. A 2020-as járvány kezdete óta a Jumbo nettó vesztesége 463 millió forint volt. A karbantartás hiánya miatt az étteremhez kapcsolódó 30 méteres konyhai uszály is elsüllyedt a hónap elején. A napokban több hajóval végleg kivontatták a világ legnagyobb úszó éttermét a hongkongi kikötőből. A Jumbo Kingdom egyike volt a város nevezetességeinek, így hiánya komoly veszteség nemcsak a helyieknek, hanem a turistáknak is. 46 év után most végleg búcsút vettek tőle... Index.hu