Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
A madárinfluenza miatt az állatorvos járja a falut és beoltja a csibéket. Az egyik házhoz bekiabál: - Mama van baromfia? - Igen, Pesten rendőr...
Az éjszaka keltek ki ezek az 5 ujjú pipik. Nem kell megijedni, létezik ilyen fajta! Frissítés: Utánanéztem egy kicsit az 5 ujjas fajtának. Egy kis konyhai nyelv elemzéssel a következőre jutottam. Angliából származik. Arisztokraták fogyasztottak, még a királyok asztalán is elsők között szerepel húsfogyasztásilag. Tehát király=king Cipő= dorkó Ebből adódóan = dorkó king Továbbá Dorking!