Eladasra kinalom ezt a csoda gepet amit mindenre lehet alkalmazni de hasznalatra nem. Hogy miert?! Eloszor is fek az termeszetesen nincs az auton, viszont rohadas az van amennyit csak az ember eltud kepzelni.
Kormanyozni nem lehet csak magatol fordul jobbra (ugy emlekszem lengovilla kisebb hajlitasa tortent egy szerencsetlen napon), vizsgaja az volt meg valamikor,de hogy tobbet nem lesz az is biztos.
Motor(1500ccm) meg megy-megy nem egy m5-s ,de jeges uton kopott nyari gumikkal talan elkapar. Sajnos horpadas is van rajta vagy tizenket helyen, mivel nem mindig ugy adtak az ivek ahogy kelett volna es a kormany-fek hiany meg tetozte is a dolgot.
Na roviden ennyi, ha erdekel es szeretsz szerelni ami garantalt 0-24ben fog menni keress, nekem mar megfajdul a fejem ha mar csak ranezek szerencsetlenre.
40 ezer alatt nem adom meg igy sem mivel ha nem megy el beugratok vele egy toba es felveszem videora.ennyit meger, hogy tudjam majd az unokaimnak mutogatni.
Koszonom a figyelmet!
olx.huhirdeteslada-az-ellensegeimnek-ID2YtLH.html
Mi a különbség a téli gumi és a néger közt? - Ha a téli gumira láncot raksz, az nem kezd el rappelni!
Gyalogosként útszűkületre figyelve ne gyalogolj gyorsabban 40-nél a járdán, mert lapátos emberrel ütközhetsz! Helyszín : Zalaegerszeg
A bejárónőt kirúgja a hisztis, kibírhatatlan úrnő. Az elbocsátott lány mielőtt elhagyja a házat, odadob egy ezrest a kutyának. - Hát ezt meg miért kapja? kérdezi a ház úrnője. - Ennyit megérdemel. Mit gondol, ki nyalta minden nap tisztára a tányérokat?
Megérkeztek a fehérvári Suzuki-szalonba a legújabb 2015-ös (?) modellek. Ha a megszokott árfekvésben kínálják őket, minden bizonnyal sikeresek lesznek...
A sztori : a kigyúrt cseh srác egy autós oktató. Románok állították le, hogy vegyen tőlük ezt-azt. A srác mondta, hogy nem kér semmit, de ezt nem igazán akarták megérteni... Aztán előkerült egy vipera!
A hosszúpályi Privát Max áruház mostani 3. születésnapja alkalmából várja 90 év múlva a vásárlókat a kihagyhatatlan akciókkal és a szülinapi tortával! Már megéri addig élni, nem?! Kitartás emberek!
Hosszúnak tűnő várakozás után végre megjelentek a képek a kompresszoros motorral szerelt, minden jelenlegi motornál gyorsabb Kawasakiról. Az ezer köbcentis erőforrásból a feltöltő segítségével körülbelül 220-230 lóerőt préselnek ki - a pontos adatokat még nem hozták nyilvánosságra - ezzel pedig a H2 lesz a legerősebb szériamotor. via : motorrevü