Édesanyámék szeretett, újonnan vásárolt Renault Thalia Perfect felszereltségű "autója" eladósorba került. A kilométeróra állás valós, anyámat elvitte a templomtól fodrászig, sőt körmöshöz is. De megbirkózott a kis francia tragacs havi egy nagy bevásárlással is. Apám maximum a szomszéd faluba ment vele boltba, amikor anyám elküldte valamiért. Anyám szédületes tempójától a motor dinamikus maradt, apám buszsofőr mivoltából adódon a kisnyugdíjas 60-as tempó sem ijesztette meg az 1400 köbcentis, 98 lóerős vasat. A Balatont már jó párszor látta, de ettől messzebb sosem merészkedett. Törve sosem volt, bár idén nyáron egy paraszt kombájnos meghúzta a bal első részét, amit amikor apám meglátott, letérdelve 2 órán keresztül zokogott. Anyám hajtóvadászatot indított, és megtalálta a kombájnost, aki annyira megijedt anyámtól, hogy a nevére akart íratni egy Renault szalont a közelben. Végül megállapodtak, hogy a sofőr önköltségén megjavíttat mindent A központi zár tökéletesen működik, az első két ajtót nyitja, a TSZ elnököknek viszont mechanikusan kell nyitni a zárakat. Ebben még sosem dohányoztak, sőt mikor én is cigiztem, csak fogmosás után ülhettem bele. A manuális klíma is kb. 5-ször volt használva, mert anyám szerint arcüreg-gyulladást okoz, apám szerint meg: "ááá, nem kapcsoljuk be, sokat fogyaszt" mondat után az első elektromos ablakemelőket lehúzva hűsítettük magunkat a 40fokos beáramló huzattal. Ködlámpa is van a kocsin, bár sosem használtuk, mert ködben busszal jártunk, mert az "ingyen vót". Luxusfelszereltség a kormányról vezérelhető rádió, amiről anyám a Mária rádiót, apám az MC Hawer cd-ket hangosította vezetés közben. 2 hónapja kerültek rá Barum téli gumik, amik a kocsi legértékesebb részei. Ezeket ajándékba adjuk a kocsi mellé, bár lényegében a kocsi az ajándék a téli gumikhoz. Eladás oka: új francia sz.rt vesznek.
“Nézzük csak, ennyire még sose b. sztam rá autóval. Megvettem, hogy én legyek a f. szagyerek, mert ugye bmw meg e46 és p. nci mágnes. Nem, egy nőt sem tudtam összeszedni vele, de legalább a gatyámat is ráköltöttem. 1, 3 millióért vettem, mert ez német chippel van és húz mint a troli. Összeállt minden, majd én lettem a tesco parkoló királya egészen addig, míg Irénke néni a kicsit vak, de annál öregebb helyi kisnyugdíjas úgy nem gondolta, hogy meghúzza az autóm jobb hátulját. Mintha valami balszerencse sorozatot akasztott volna rám. B. szatom keresztbe itt-ott, míg egyszer csak valami kerepelő vagy inkább suhogó hangot nem hallok, aztán egyszer csak csatt puff pakk helló, megállt mint a szög, eltört a főtengely. Elvontattam egy szerelőhöz, lehet nem kellett volna, de én akkor is imádtam ezt az autót. Komplett motorblokk felújítás 600ezer, új kettőstömegű-kuplungtárcsa-kinyomólap-kinyomócsapágy, szíj+feszítő, egy-két szilent, kutyacsont, és lengőkar csere, motortartó bak, plusz munkadíj, 550ezer. Végre elkészült az én szerelmem, erre nem összef. ssa magát megint? Most a termosztát+ház, olajpumpa, olajszűrő ház, jeladós porlasztó, a generátor, az önindító, a kipufogóban valami rezgő, illetve a turbónyomás érzékelőt kellett cserélni 240ezer. Minden nagyon tuti és végre ismét kezdem jampinak érezni magam, erre most meg félmelegen nem akar indulni, mikor indulok a csajért hidegen pöccröff, odaérek várom a ház előtt üzem melegen pöccröff, elviszem vacsorázni természetesen lassan eszik, hogy kihűljön annyira az autóm, hogy én mint valami hülyegyerek ott reszeltessem, majd olyan hatodszorra gondol egyet és omega koncert kíséretében feldobog a szíve az én egyetlen, de annál drágább escortomnak Megint elvittem szerelőhöz és azt a rossz hírt közölte velem, hogy ez bizony adagoló. számolt így, számolt úgy, munkadíjjal együtt kb 200ezer lenne és még hozzá tette, de a bal első sárvédőt is cseréljük le mert full gány ahogy rohad +Xezer, a két hátsó ív szintén hólyagosodik, és itt-ott a küszöb felső része és az ajtók alja is. Úgy érzem eljött a pillanat, mikor már teljesen kihasznál a szerelmem és ki kell adnom az útját. Javítási munkalapok megvannak, amik teljesen jók felgyújtani az autót, ha épp nem indul el és nem ér rá egy tréleres sem. Csere érdekel, de csak Toyota-ra, Suzuki-ra, Mazda-ra vagy Peugeot 206-ra. Köszönöm, hogy elolvastad a románcomat, szép napot! Ui: Kalandorok kíméljenek! (haszonállataink már vannak). AZ AUTÓ MŰKÖDIK ÉS MINDENNAPOS HASZNÁLATBAN VAN!”
Megjegyzés : múltkor kaptunk valakitől a témával kapcsolatban egy levelet, aminek az volt a lényege, hogy neki már sokszor meghúzták az autóját, mert szűk hely maradt a két autó között miután rendesen beparkolt. Legyünk őszinték : van benne valami
Kedves Napiszar! Mindennap van szerencsém röhögni miattatok, de azt, hogy az élet ajándékoz meg egy igazi gyöngyszemmel, azt nem gondoltam volna. Remélem most viszonozni tudom az alábbi történet megosztásával azt a törődést amit Tőletek kapok mindennap. Tehát a Story: A családommal úgy döntöttünk, hogy kanapét vásárolunk. Ennek érdekében felkerestünk néhány bútoráruházat. A reklámmentesség miatt csak Xamöm-nek hívott áruház budapesti parkolójához érve, (itt ugye behajtáskor kapsz egy parkolójegyet, amin a rendszám is fel van tüntetve, és ha vásárolsz az áruházban nem kell fizetned a parkolásért) az a döbbenetes látvány tárult elém, hogy egy hölgytársam áll a jegyautomatánál, és akárhogyan is nyomkodja azt, nem ad neki jegyet. Már azon gondolkodtam, hogy kiszállok segíteni neki, de kb: 2 perc után öntudatra ébredt embertársam jegy nélkül ugyan de behajtott a parkolóba. Úgy 3-4 perc röhögés után már éppen beléptünk volna a nevezett áruházba, amikor-is megpillantottuk a főszereplő járművét a bejárat előtt leparkolva. Na itt elszakadt a cérna, és életünk eddigi legnagyobb kacagó orgiáját adtuk elő, miközben azon töprengtem, hogy az öntudatra ébredés mely szintjén járhat a szóban forgó hölgytársam. Szerencsére volt annyi lélekjelenlétem, hogy rögzítsem a parkolást, íme:
A paripa egy 6,7 literes V8-as, 1400 lovas Ford Mustang Helyszín : A legendás Pikes Peak
Josh Cartu kanadai származású, Magyarországon élő üzletember, milliomos, autóversenyző, korábbi Ferrari-pilóta és luxusautógyűjtő. A Sandstorm Research számítástechnikai cég igazgatója. (Wikipédia) A játékszer pedig, 800 lóerős V12-es benzinmotor 120 kW-os elektromotorral kiegészítve, így a kombinált teljesítmény 963 lóerő. S mindez cirka 2 millió euróért.