Akciósgumi tél 790x97 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2023.03.03. Kategória: Kép
Villanyszerelési gyöngyszem

A szakemberek köztünk élnek

Villanyszerelési gyöngyszem
2023.03.03. Kategória: Videók
Emberek, akiknek hatalmas mázlijuk volt!

2023.03.02. Kategória: Videók
Emberünk ma lámabunda után érdeklődik

Újabb telefonbetyárkodós videó 🙂

2023.03.01. Kategória: Érdekes
A stílus maga az ember

A stílus maga az ember
2023.02.27. Kategória: Kép
1,4 millió ember töltötte ki és küldte vissza a kérdőívet

1,4 millió ember töltötte ki és küldte vissza a kérdőívet
2023.02.26. Kategória: Érdekes
Másnaposan csinálhat az ember érdekes dolgokat

Másnaposan csinálhat az ember érdekes dolgokat
2023.02.26. Kategória: Videók
Emberek, akiknek hatalmas mázlijuk volt

2023.03.02. Kategória: Bunyó
Ezúttal a Rocky 5.-ből ismerős, Tommy Morrison osztja a pofonokat

52 profi mérkőzéséből mindössze hármat vesztett el. Beceneve : A Herceg A karrier vége : 2008-ban végleg visszavonult. 2013 augusztusára az AIDS végső fázisába került, szeptember elsején pedig elhunyt.

2023.02.20. Kategória: Videók
Emberek, akiket sikerült rendesen megijeszteni 🙂

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából
2023.02.18. Kategória: Mondás, idézet
Ezt a 3 embert soha ne felejtsd el!

1. Aki segített a nehéz időkben 2. Aki elhagyott a nehéz időkben 3. Aki előidézte a nehéz időket

Ezt a 3 embert soha ne felejtsd el!
2023.02.16. Kategória: Videók
Emberünk szeret veszélyesen élni