#facebook #közösségimédia
A felhasználók nagy része csak visszaigazolást, nem valós kapcsolatot vagy randit keres. A Tinder társkereső alkalmazást használók közel kétharmada már kapcsolatban él, sőt a többségük nem is akar randizni – derül ki egy friss, 1400 fő bevonásával készült tanulmányból, amelyben arra voltak kíváncsiak a kutatók, hogy a társkereső applikációt milyen motivációval használják az emberek. Az eredményeik azt mutatják a Sky News szerint, hogy a többség akkor is aktív marad Tinderen, ha épp nem keres új párt vagy új randi partnert. Egyszerűen ugyanúgy rutinszerű szórakozási forrás lesz számukra a tinderezés, mint mondjuk a facebookozás vagy az instagramozás. Azért gyűjtik a lájkokhoz hasonlóan a Tinder-macheket (azaz virtuális, konszenzusos párosításokat), hogy növeljék a saját önbizalmukat. forrás : hvg.hu U.i.: Ezek után nem meglepő, hogy idehaza állítólag elég komolyan zuhan a látogatottsága...
Lényege : Havi díjért cserébe a Facebook (és az Instagram) nem jelenít meg hirdetéseket és a vállalat nem is használja fel a hirdetésekhez a felhasználó adatait.
Sziasztok! Éppen Mexikó partjainál hajózunk, szakács vagyok... Ezt a hirdetést dobta fel Facebook 🙂
Ultimátumszerű követeléssel állt elő a Facebook, az Instagram és a WhatsApp anyacége, a Meta: ha nem tárolhatja az európai uniós felhasználók adatait amerikai szervereken, leállítja az említett szolgáltatásokat, és kivonul az európai piacról.