- A nők 10%-a vihető ágyba az első randin. - A férfiak 20%-a szeretkezett már extrém helyeken. - A nők 36%-a napozik meztelenül. - A nők 45%-a előnyben részesíti a kék szemű, szőke férfiakat. - A nők 46%-a megtapasztalta már az anális szexet. - A nők 70%-a a reggeli szexet részesíti előnyben. - A férfiak 80%-a nem létesít homoszexuális kapcsolatot. - A nők 90%-a szeretne erdőben szeretkezni. - A nők 99%-a még soha nem szeretkezett irodában. Következtetés: - Statisztikailag sokkal nagyobb esélyed van arra, hogy egy idegen nőt korán reggel az erdő közepén anális szexben részesíts, mint arra, hogy a munkaidő letelte után az irodában kapd el a kolléganődet. Tanulság: - Ne maradj bent munka után, semmi jó nem sül ki belőle! Következtetés: - A sikeres férfi foglalkozása tehát erdész vagy vadász.
A mai nap elégedettségi felmérést végzett nálam a Telekom. Küldök róla egy kis szösszenetet. Üdv.: Zsolti
A családi összejövetelek nem mindig a legjobbat hozzák ki belőlünk, a kötelező jókedv és az elviselhetetlen rokonok gyilkos kombinációja. Miért van benne minden karácsonyi vacsorában az érzelmi vulkánkitörés potenciálja? Hogy lehet egy ártatlan mondatból vérig sértés, egy emlék felidézéséből meg családi polgárháború? Ne szépítsük, a karácsony gyakorta a családi kötelékeink erejének kemény próbája, amiben valószínűleg szerepet játszik az, hogy egyszerűen túl sokat várunk az ünneptől, magunktól és a rokonainktól is (még ha tudjuk is, hogy múlt karácsony óta valószínűleg egyikünk sem változott meg, tehát szinte biztos ugyanazt nyújtjuk egymásnak, és ugyanazokat a hibákat követjük el). Túl fáradtak, túl stresszesek vagyunk, és mire beesünk a karácsonyfa alá, az érzelmeink és a feszültségeink is csúcsra vannak járatva. Így lett a veszekedésből az egyik leguniverzálisabb karácsonyi hagyomány. (Ne csodálkozzunk amúgy: egy felmérés szerint az emberek 75 százaléka tud mondani olyan rokont, aki az agyára megy.) Forrás : hvg.hu
Népharagot váltott ki a Bud Light új transznemű reklámarca. A 10 millió követővel rendelkező TikTok-sztár, Dylan Mulvaney férfinek született, de egy éve már nőként él... Miközben teljesen tisztában vannak azzal, hogy sok ügyfelüket ez megbotránkoztatja, ám azzal számolnak, hogy a járulékos veszteségek kisebbek, mint az elérhető haszon. A Bud Light eddig az idősebb generációt célozta termékeivel, ám most nyitnának a fiatalabb "Z" generáció felé. ( Itt azért megjegyeznénk, hogy egy szélesebb körben végzett felmérés szerint a lakosság 0,53 százaléka tartja magát transzneműnek! - napiszar szerk. ) Amúgy a termék például eddig Kid Rock kedvenc söre is volt. Most egy MP5-ös gépfegyverrel lőtt szét pár kartonnal belőle, ezzel kifejezve a véleményét a kampányról. Megjegyzés : A felháborodás mértékét azért jól jelzi, hogy a cég több telephelye kapott a múlt héten bombafenyegetést!
Z generáció = 1995 és 2012 között született emberek A közösségi médiának köszönhetően már tényleg szinte bárkit bármikor elérhetünk, az ezeket a platformokat már gyerekkora óta ismerő generációt mégis sokszor a legmagányosabbként említik. A másokkal való kapcsolat szükségessége az ember veleszületett, evolúciós sajátossága. A magány és az abból eredő szorongás vagy kényelmetlen állapot akkor következik be, amikor valaki szándékot érez arra, hogy kapcsolatba lépjen másokkal, és ezt meg is akarja tapasztalni a valóságban. Egy tavalyi felmérés szerint a Z generáció (54 százalék) minden második tagja arról számolt be, hogy rendszeresen magányosnak érzi magát – ezek a számok pedig sokkal magasabbak, mint a többi generáció esetében. A közösségi média sem segít! Míg a digitális világot közösségi térnek tekintjük, az ember általában nem kapja meg azokat a mélyebb kapcsolatokat, amelyekre szüksége van a való életben. Ironikus módon ezek a platformok, amelyek célja, hogy közelebb hozzák egymáshoz az embereket, hozzájárulhatnak a magány érzéséhez és a személyes kudarctól való félelemhez, sőt fokozhatják is ezeket az érzéseket. Mindez negatívan hat a mentális egészségünkre. A közösségi média túlzott használata emellett elősegítheti az összehasonlítás gondolkodásmódjának, illetve a kétségbeesés érzésének kialakulását is. A társadalmi összehasonlítás csapdája gyorsan megkérdőjelezi az embereket saját életükkel, társas viszonyaikkal kapcsolatban, ami miatt könnyen elégedetlennek érezhetik magukat. A fiatalabb generációk számára ezért fontos nyomatékosítani, hogy amit az interneten látnak, vagy amit mások mutatnak, az nem mindig a valóság! Mivel kerülheti el a Z generáció a magány érzését? A szakértő tanácsa : Ahol csak lehet, helyezze a hangsúlyt a mély kommunikációra, és őszintén mondja el másoknak, mit érez irántuk, és mit jelentenek a számára. Arra kell törekedni, hogy minél rendszeresebben keressük fel azokat, akik közel állnak hozzánk. Forrás : Index.hu
A felmérésben a következő kérdés szerepelt: "Kérem, mondja meg őszintén a véleményét arra nézve, hogyan lehetne megoldani az élelmiszer hiányt a világ többi részén?" A felmérés teljes kudarccal végződött, mert... ...Afrikában nem tudták, mit jelent az "élelmiszer". ...Kelet-Európában nem tudták, mit jelent az "őszintén". ...Nyugat-Európában nem tudták, mit jelent a "hiány". ...Kínában nem tudták, mit jelent a "vélemény" ...Közel-Keleten nem tudták, mit jelent a "megoldás". ...Dél-Amerikában nem tudták mit jelent a "kérem". ...Az Egyesült Államokban pedig nem tudták, mit jelent a "világ többi része".