Hogyan alakult ki az Adidas melegítő őrület Oroszországban? A Szovjetúnió utolsó napjaiban ez a stílus óriási hatással volt az orosz szubkultúrára. A márka széles körben ismertté vált az országban a moszkvai olimpia után, mivel az Adidas támogatta a sportolók ruházatát. A fiatalok körében elterjedt a jellegzetes 3 csík, mindenki viselni akarta az olimpián látott melegítőket. Ezután viszont a stílust a “gangster életmóddal” párosították, mivel annyi ilyen melegítő érkezett az országba, hogy a börtön egyenruhák hiányában ezeket adták a raboknak.
Lássuk a leggyakoribbakat : Átalakulás, megújulás, bölcsesség, erő és gyógyítás. A kígyó bőrváltása miatt a változás és az újrakezdés szimbóluma, de emellett az ősi kultúrákban gyakran az életerőt, termékenységet, tudást és a gyógyítást is képviseli. Más kontextusban viszont a kígyó a kísértést és a gonoszt is jelentheti.
Sziasztok! Eindhovenben van egy környék, ahol minden utca nevét a Gyűrűk urából szedték. Szerintem nem rossz ötlet egy fantasy író fantáziáját segítségül hívni, ha a tintanyalók a helytartóságnál kifogynak az utcanév ötletekből. U.i.: A Megyeri hidat meg jobb lett volna Chuck Norris hídnak keresztelni.
A poszt támogatója a Durex! Egy kis info a témában : Bár sokan azt gondolják, hogy a márkanév a „DURing sEX” (szex közben) kifejezést takarja. Az alapítók valójában a vállalat szellemiségét kifejező három szót sűrítették bele: DUrability, REliability EXcellence (tartósság, megbízhatóság, kíválóság).
A bagel egy zsemle, amely a lengyelországi zsidó közösségekből származik. A bageleket hagyományosan élesztős búzatésztából készítik, amelyet kézzel tórusz vagy gyűrű alakúra formálnak, rövid ideig vízben megfőznek, majd kisütik. Az eredmény egy sűrű, rágós, tésztaszerű belső, barnás és néha ropogós külsővel.



