Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
1985-ben egy drogfutárnak lezuhant a repülője, és az eltűnt kokaint megette egy fekete medve. Ez az igaz történet ihlette ezt a vad thrillert, melyben egy zsarukból, bűnözőkből, turistákból és tinédzserekből álló csoport gyűlik össze egy georgiai erdőben, ahol egy 230 kilós csúcsragadozó bődületes mennyiségű kokaint kebelezett be, és bekokózva tombolni kezd, mert még több port – és vért - kíván…
Sziasztok! Ma reggel ezzel fogadott a Google kereső... ----------------------------------------------------------------------- Egy kis plusz info a témában : Az Európai Unió 2023. február 5-én betiltja az orosz olajtermékek behozatalát is. Ez pedig, jelentős változásokat idézhet elő a dízelkereskedelemben... Az átállásra biztosított türelmi időnek köszönhetően nem egyik pillanatról a másikra kell új importútvonalakat találni. Emiatt lehet remélni, hogy Európa elébe megy a dízelmizériának. A gázolajtípusú termékek jelentős részét a tüzelőolaj teszi ki, amely gyakori árunak számít Nyugat-Európában. Ezek a középpárlatok segíthetnek a dízeligény kielégítésében, mivel adalékanyaggal a tüzelőanyagból dízel állítható elő. Közép-Kelet-Európában más a helyzet: itt elképzelhető, hogy lesznek nehézségek. Forrás : index.hu