Az igazoltató rendőrök nem vették jó néven a dolgot...
Éhínség nem azért van a Földön, mert képtelenek lennénk jóllakatni a szegényeket, hanem azért, mert képtelenek vagyunk jóllakatni a gazdagokat!
Sierra Carter a lánya rajzórája után kapott hívást a tanárnőtől és rögtön a szívéhez kapott, amikor megtudta, miért keresi. A tanárnő elmondása szerint egy kisfiú ment oda hozzá az órán és hívta fel rá a figyelmet, hogy a kislány egy rózsaszín kismalacot rajzolt, aminek egy hatalmas férfi nemiszervet is készített. Az édesanya számára ez egy teljes képtelenség, a lánya is tagadta ezt neki. De a rajztanár ragaszkodott hozzá, hogy behívja az igazgatóhelyettest, és "elkobozza" a "nem megfelelő" műalkotást - kelt ki magából az anya a TikTok videójában. Sierra végül megszerezte a rajzot, hogy megmutassa a világnak!
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.



