Eladom a Golf 1-emet, ha valaki építeni akar, vagy csak utál télen a buszmegállóban állni. 80.-as kislámpás 3 ajtós. A kaszni jó állapotú, minimális lakatolnivaló van rajta, nem volt törve! A színe mattpiros: ) 1.3-as II. Polo motoros központi befecsis 5 gangos sárkány 5L-es zabálógép: ) Vizsgáztatni és forgalombahelyezni kell. Kivonták, mert b. sztam átíratni. A kábelezését nem árt átnézni. Általában működik, de azért a paksi atomerőmű vezérlését nem bíznám rá arra a gólyafészekre ami a műszerfal alatt van: ) Egyébként jó alap, a belseje is kulturált. Akit érdekel, 160 pisztolyorrú Mátyásért viheti: ) Ez mondjuk lehet kevesebb is. pl. 8db Deák: ) Esetleg robogót beszámítok, de csak olyat, ami akkor is beindul, ha már otthagytad nálam, különben utánadtolom: ) És hogy főnök, mennyi a vége? -Hát mentem már vele 160-at is. De ment volna még többet is, csak elszakadt a vontatókötél. Arra meg, hogy miért adom el, azt tudom mondani, hogy van egy BMW-m és inkább beletankolok dupla ennyit, mert ebben félek: ) Nem azért adom el mert szar, hanem azért, mert Volkswagen, én meg nem vagyok mazohista. Utaztam eleget a 47-es fapados villamoson: ) De aki erre izgul, annak nem állok az útjába: ) Ha több faszságot akarsz még hallani az autóval kapcsolatban, hívj fel és garantáltan megkapod🙂 Ui: akinek nincs humorérzéke, kérem ne hívjon fel, ne küldjön felháborodott mailt, hogy hogy van képem ezért a fostalicskáért elkérni ennyit! NEM KELL MEGVENNI! Miért, talán mások nem kérnek el még többet bontószökevényekért? Büdösbunkóparasztoknak úgysem adom oda, még ha egy 0-t hozzárak sem, mert nem létszükség eladnom. Akit meg tényleg érdekel, tesz egy ajánlatot, oszt vagy elfogadom, vagy nem. GYIK: előzetesen a felesleges telefonálások elkerülése végett még pár gyakori kérdésre válaszolnék: -VOLT-E TÖRVE: -természetesen nem, hogy gondolsz ilyet egy 30 éves autónál? Még szervízbe is tréleren hordták Wolfsburgba és a legyek is elkerülték (a színe miatt), sőt még a gólya is melléfosott: ) -HÁNY KM VAN AZ AUTÓBAN? -A Km óra állása szerint, de igény esetén oda tekered, ahova akarod! -NEMDOHÁNYZÓ? -Háá hogyapicsábane, ez az egyetlen nemdohányzó autó az országban, há még a hamutálat is kimostam: ) -NŐI TULAJ? -persze, nekem is p. nám van, sőt az előző EGYETLEN női tulajdonosa is rendszeresen saját kezűleg cserélte az olajat 5000km-enként, nehogy a szervízben elsumákolják és rosszabb minőségű olajat rakjanak bele, mint a gyárilag előírt ásványi eredetű MTZ-kbe használatos Botond: )Sőt, hidegen sem nyomta neki üveghangon soha a rendkívüli műszaki érzékkel megáldott hölgytulaj, mert azt még egy nő is tudja, hogy ezt nem szabad, mint ahogy a parkolóban sem odabaszni az ajtót a másik kocsinak: )Az egyetlen egy szépséghibája, hogy a gázpedál alatt van egy lyuk a szőnyegen. GARÁZSBAN TARTOTT? -hát nem gondolod, hogy kinthagytam a garázsban? Velem aludt az ágyban, amíg az Asszony vigyázott a garázsra, nehogy túlságosan lehűljön, különben nem indult volna a fos BMW-m: ) MILYEN KIVITEL? - ez a limitált szériában gyártott, eredetileg a román piacra tervezett Foschtalitschka Edition, de a románoknak nem kellett. Azt mondták, nem tudják befogni elé a lovat, mert túl alacsony és mindig a motorháztetőre szarik. -Remélem ennyi kérdéssel már sikerült meggyőznöm a tisztelt vevőket, hogy ez a nemzeti műkincs az évszázad vétele: ) Ez a hirdetés azért lett ilyen, hogy a sok rossz kupecszöveg között legyen egy színfolt és jókedvvel nézegesd tovább a hirdetéseket! Szép napot! : ) Ui: Ja, közkívánatra meghirdettem a család másik fostalicskáját, a VW T3 Újságosbódét: )
Ha szeretnél ilyet a mocidra, akkor katt a piros linkre :
www.sakaldob.huindex.html
Olivért várják a hitelezői ! VV Olivér állítólag adósságai miatt menekült a villába. A stratéga hitelezői szeretnék, ha megnyerné a fődíjat, mert így látnak esélyt, hogy visszakapják a pénzüket. Olivér egy időben rengeteget játékgépezett, ami vitte a pénzt. Többször kért kölcsön, eleinte visszaadta, de újra kunyerált, és másodszor már elfelejtette megadni a tartozását. Számtalan módszer volt arra, hogy ingyen éljen: amikor azt egyik zenecsatornánál dolgozott, többször forgatott kocsmákban, szórakozóhelyeken, azt ígérve a tulajdonosoknak, hogy látszódni fog a hely, ami nagyszerű reklám lesz. Ezután számlát nyitott, és soha nem egyenlítette ki” – panaszkodott egy kocsmáros. Fórum hozzászólás a Facebook-on : "Mivel ez a bukott műsorvezető nem kellett egyik csatornának sem, egyik műsorban sem, kénytelen volt bemenni a villába, hogy újra "celeb" legyen."
Választási malacok 4 sonkás húsjellegűek, húsdisznók vágásra,illetve anyadisznó eladók szintén vágásra, vagy elcserélhetőek, mezőgazdasági gépre: eke, fűkasza, rendsodró, Rz-1.5-ös szárzuzó, pótkocsi, bálázóra stb... illetve személy autó jó állapotú utánfutó is érdekel. Vagy ajánld fel, mid van, és megegyezünk. Érd: 20-98-63236 helybeszállítás megoldható
Két évtized stabil diktatúrája után megelégelték Zin el-Abidin ben Ali hatalmát Tunéziában: a napok óta tartó zavargások menekülésre kényszerítették a korábbi elnököt.
Ben Ali távozása után nem sokkal fosztogatók jelentek meg a korábbi elnök villájánál: mindent felforgattak, de az akció leginkább elhíresült jelenete minden bizonnyal a munkagép villáján egyensúlyozó Ferrari marad.
Videó a piros linken :
www.youtube.comwatch?v=Y-UIfKc9Z28&feature=player_embedded#!
Michael Mack agyából pattant ki a pincérek nélkül működő, nem önkiszolgáló étterem gondolata. Ötletének lényege egy spirális önműködő rendszer, ami a konyhából az ételt egyenesen a vendégek asztalára varázsolja. A vendég egy számítógépes rendszer segítségével rendelheti meg az általa kívánt ételt, mely rövid időn belül asztalára "pottyan".
A Bottoms UP egy olyan sörcsap, ami a poharat az alján keresztül tölti meg. A Bottoms UP söradagoló rendszer kilencszer gyorsabb, mint a hagyományos sörcsapok. Ez azt jelentené, hogy kilencszer gyorsabban lehet berúgni? 🙂
Több ember szemét szúrta Gigi és többen biztosra is vették, hogy a testvérpár női tagja lesz a kiválasztott. Ez így is lett volna, mivel 3-3 jellel holtversenyben álltak Alekosszal és Éva, aki döntési joggal rendelkezik ilyen esetben nem kétséges kit választott volna. A végén viszont jött az orosz rulett és Laci pénzfeldobásos döntése, amivel megpecsételte Alekosz sorsát. A mindig magabiztos és választékosan beszélő Okostojás lefagyott és szinte alig jött ki szó a száján. A csajozógép többször hangoztatta, hogy jól érzi magát a villában és semmilyen körülmények között nem szeretné elhagyni azt.
Régi hír, de nagyon ütős ! A magzat keze (Michael Clancy, 1999) Egy 26 hetes nyitott gerincű magazaton a méhen belül elvégzett operáció közben a kicsi kinyúlt, és megragadta a sebész ujját. "Samuel kidugta apró kezét anyukája méhéből a sebész által vágott résen. Amikor az orvos óvatosan felemelte a karját, Samuel reagált az érintésre, és megszorította az orvos ujját. Hogy kipróbálja a szorítás erejét, a sebész megrázta az apró öklöt. Samuel szorosan kapaszkodott. Abban a pillanatban kattintottam el a fényképezőgépet. " A fotós saját elmondása szerint a kép készítése után abortuszpártiból abortusz ellenzővé vált.
Nick Vujicic 1982. december 4-én született Melbourneben. Első szülött gyermek volt az ő szerb keresztény családjában. Nick születési rendellenesség következtében, váll magasságban elvesztette mind a két karját, és csak egy kicsike lába fejlődött ki kettő darab újjal, ami kiáll comb magasságban. Ez természetesen sokkolta Nick szüleit annak ellenére, hogy szervezetileg teljesen egészséges volt. Az élete nehézségekkel és visztontagságokkal volt teli. A testi fogyatokossága miatt (bár kérvényezték) Nick nem járhatott hagyományos iskolába, annak ellenére, hogy nem volt értelmi fogyatékos. Az iskolai évei alatt az ausztrál törvények megváltoztak, és Nick egyike lett azoknak a sérült tanulóknak, akiket átvettek hagyományos iskolába. Megtanult írni a bal "lábán" levő két ujjal egy speciális, a nagy lábújjára felcsúsztatott eszköznek a segítségével. Megtanult számítógépet is kezelni, és gépelni a "sarok és lábujj" módszer segítségével.
Az Isle of Man TT, teljes nevén Isle of Man Tourist Trophy a legnagyobb hagyománnyal bíró motorverseny, melyet már 1907 óta megrendeznek. 1949-től 1977-ig a MotoGP versenynaptárának részét képezte. A verseny a MotoGP Holland Nagydíja mellett a legnagyobb presztízzsel bír a versenyzők körében. Eddig kétféle versenypályán zajlott, a rövidebb, 35 kilométeres St. John's Short Course 1910-ig látta vendégül a versenyzőket, a hosszabb, 60 kilométeres Snaefell Mountain Course-on pedig 1911 óta rendezik meg a versenyeket. A hosszabb pályán a körrekord John McGuiness nevéhez fűződik, ő valamivel több, mint 17 perc alatt teljesítette a kört a 2007-es versenyen. A legtöbbször az északír Joey Dunlop diadalmaskodott, aki 1977-től 2000-ben bekövetkezett haláláig összesen 26-szor nyerte meg a versenyt. Az időmérő edzéseken minden géposztály versenyzőinek öt nap áll rendelkezésre minél jobb időt futni. Naponta egy kört futhatnak. A versenyt az utolsó edzéssel egy napon tartják, amely kategóriától függően 3 és 6 kör között változik. 6 kört csupán a Superbike-ban indulóknak kell teljesíteniük.