Hatalmas esés lett a vége 🙂
A héten ritkán látott méretű felhőszakadás csapott le Dubajra, illetve a szomszédos emirátusokra és hozott pusztítást, illetve halálos áldozatokat is követelt. A hatalmas zivatarfelhő zóna nemcsak Katarban és Ománban, de a jóval távolabb lévő Jemenben is komoly károkat okozott. A hatóságok már egy nappal a katasztrófa előtt figyelmeztetést adtak ki Dubajban, és felszólították az embereket, hogy a heves szél, a villámlás és a várható nagy mennyiségű eső miatt kerüljék a tengerpartokat és a város alacsonyabban fekvő részeit. Ám amivel végül szembesültek, arra senki sem számított, hiszen néhány óra leforgása alatt egyévnyi csapadék zúdult a miniállamra. A katasztrófával szinte egy időben jelentek meg az interneten azok az összeesküvés-elméletek, amelyek arról szóltak, hogy mindez azért következett be, mert a vihar előtt a dubajiak „megpiszkálták a felhőket”, hogy esőt csináljanak. Csak lehet, hogy ezúttal kissé túltolták a dolgot. index.hu
Derilt kitiltották a kaszinókból minden kontinensen, mert olyan cipőt használt, amely számolta a kártyákat. Fiatalon elszökött otthonról és Las Vegasba költözött, hogy új életet kezdjen. Ott találkozott egy hírhedt szerencsejátékossal, és így vált a kártyaszámoló játékosok leghíresebb csapatának tagjává. A maffia fenyegetései és támadásai ellenére, ők nyerni tudtak a blackjackben és hatalmas összegeket kerestek.
2020. november 27. - Bahreini Nagydíj Romain Grosjean a rajtot követően a pálya 3-as kanyarjánál vágott hirtelen jobbra. Jobb hátsó kereke összeütközött Danyiil Kvjat Alpha Taurijának bal elsőjével, majd a Haas-autó a pálya szélénél lévő szalagkorlátnak csapódott. A gépet a korlát egyik tartóoszlopa kettévágta, a roncsot pedig hatalmas tűzgolyó tüntette el. Grosjean az elfordult roncsból csak többszöri próbálkozásra tudott kiszállni, de túlélte, sőt, két égett kézzel megúszta a történteket.
#SlapFighting #pofonbajnokság A videó végén van még egy hatalmas KO, 45:30-tól...
Tesla Cybertruck v Lamborghini Urus Egy kis info a témában : Nem lehet Európában forgalomba helyezni a Tesla Cybertruckot, mivel nem felel meg az előírásoknak, és ez átalakításokkal sem orvosolható. A Totalcar szerint a legnagyobb gond a gyalogosvédelemmel adódik: a hatalmas villany-pickup élei nem kompatibilisek az európai szabályokkal. A Tesla vezető mérnöke, Lars Moravy arról beszélt, hogy a Cybertruck 1,4 milliméter vastag, rozsdamentes acél paneljeinek éleit nem lehet olyan mértékben lekerekíteni, amit az európai szabályok megkövetelnének. Emellett az autó saját tömege 3,1 tonna, ezzel elméletileg a B kategóriás jogosítvány elég lenne hozzá, de megpakolva biztosan túllógna a 3,5 tonnás megengedett össztömegen