Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu
Megkóstoltak a fiúk egy surströmming konzervet, azaz erjesztett heringet. A svédek évszázadok óta erjesztéssel tartósított hala igazi különlegességnek számít. A fehérje lebontásáért (rohadásért) felelős baktériumok a húsban található cukrot savvá bontják, kialakítva a jellegzetes savanyú ízt és borzalmas szagot.
A tökéletesség fogalma sokak szerint nem is létezik, de az biztos, hogy ha a testről vagy az arcról van szó, akkor bizonyos arányokat látnak szépnek az emberek, egyszerűen azért, mert azt találják harmonikusnak. A Kenti Egyetem tudósai ugyanis hosszas vizsgálódások során kiderítették, hogy milyen női arcot tartanak a legvonzóbbnak a férfiak. A legapróbb vonásokra odafigyelve kérdezték őket, aztán pedig összesítették az eredményt, ami valószínűleg sokak számára meglepő lesz. Kiderült például, hogy nem a kék szem a nyerő, és az is, hogy a nők szemöldökének formája, sőt, még az orruk és az álluk alakja is számít. - A mandula alakú, barna szemek a legcsábítóbbak ( lásd.: Mila Kunis ) - A telt ajkakat tartják a legvonzóbbnak ( lásd .: Rosie Huntington ) - Ha szemöldökről van szó, egyértelműen a magasan íveltre szavaztak ( lásd.: Palvin Barbi ) - A szépen ívelt, nem túl hegyes állvonal is a tökéletes nő arcának jellemzője ( lásd.: Lily Collins ) - Az arcformák közül pedig a szív alakút tartották a legszebbnek ( lásd.: Reese Witherspoo ) - A hajszínben pedig a sötétbarna győzött ( lásd.: Eva Longoria ) Íme a kutatók által a pasik véleménye alapján megalkotott tökéletes arc : Megjegyzés : A képen szereplő arc egyébként állítólag az Oscar-díjas amerikai színésznőre, Jennifer Lawrence-re hasonlít a legjobban...
Most lássuk, hogy milyen a feeling belülről nézve : A volánnál Paolo Diana...
Olaszországban jártunk 1-2 éve a párommal. Van ott az autópálya mellett úgynevezett Autogrill vagy már Chefselect nevezetű shop. Ingyen lehet használni a mosdót és persze lehet költeni az euro-t !!! Itt készült a kép...Nemzetközi termék vagytok ezek szerint 🙂
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
A Fejér megyei Szár község lakosa vagyok... A II. Világháború után a magyarországi svábok/németek kitelepítésekor nagyon sok szári lakost telepítettek ki Dingolfing városába. Dingolfing ezen részén alakítottak ki nekik szállásokat. A későbbi utca nevét pedig emlékül a mi kis falunkról nevezték el. ( Szarstraße ) Sajnos a Fritzek nem használnak ékezeteket. 🙁 Küldök egy videót, amiből kiderül, hogy aki Szár település nevével viccelődik, annak a sorsa megpecsételődik. 🙂