A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu
Leskelődtek a Tesla alkalmazottai a cég autóiba épített kamerákon át Jót röhögtek a Tesla-tulajokon Legalábbis ezt állítja egy új hírében a Reuters, aminek információi szerint a Tesla belső fórumán különösen a balesetekről, az autósok egymással történő hajbakapásáról, verekedéséről (az ún. road rage-ekről) szóló videók voltak népszerűek, de az sem volt ritka, hogy intim helyzeteket rögzítettek a Tesla-k kamerái, amiken aztán a cég alkalmazottai szintén előszeretettel csámcsogtak, miután az autók elküldték azokat nekik. Bár arról, hogy a Tesla-k továbbíthatják a kameráik által rögzített képeket a cég központjában, a vállalat tájékoztatja vásárlóit, adatvédelmi nyilatkozatában azonban azt mondja, hogy az így készült felvételek nem köthetők az autók tulajdonosához. Ugyanakkor a Reuters információi szerint ez nincs így, és a Tesla munkatársai által használt szoftver segítségével pontosan meg lehetett állapítani, hogy az egyes képek vagy videók hol készültek - ez pedig akár komoly visszaélésekre is lehetőséget adhatott a cég alkalmazottai számára. Benézhettek házaikba, életükbe is Ráadásul a felvételeket az autók nem csak menet közben készítették, hanem akkor is, amikor úgymond ki voltak kapcsolva: azaz, leparkolva álltak valahol, és senki sem ült bennük. "Beláthattunk az emberek garázsaiba és magántulajdonaiba", mondta a Tesla egyik alkalmazottja. pcforum.hu
Sziasztok! Én is voltam már benne, mint (utas) imitátor, ahonnan kimentettek minket. Nem fapados járat, hanem bádog és lemezes járat. Odabent ősszel és tavasszal hűvös van, de ha alánk gyújtanak, akkor nem sokáig lehet odabent bírni. Cserébe a tűzoltók biztosítanak vízhűtést, vizes csúszdával. Napi nemszar, ugyanis Európában nincs ilyen szimulátor. Főleg nem élőemberes szimuláció, ahonnan kimentik az embereket. Üdv.: Egy hű olvasótok, Attila.