Önjelölt tesztvezető esete Totálkárosra tört egy több tíz millió forintos luxusautót egy hallgató, aki gyárlátogatáson engedély nélkül vitte próbakörre. Egyetemi diákok érkeztek gyárlátogatásra az egyik kecskeméti üzembe november 15-én. A látogatások rendszerint kötött programmal és szigorú protokoll mellett zajlanak, amiről a hallgatókat is tájékoztatták. Ennek ellenére az egyik diák elszakadt társaitól és egymaga kezdte meg az üzem felfedezését. Addig-addig sétált, mígnem az utómunkára váró autók parkolójában kötött ki. Az egyetemistának megtetszett egy Mercedes-Benz CLA Shooting Brake 45S AMG típusú autó, majd beült, hogy közelebbről is megnézze. Az anyósülésen megtalálta az indítókulcsot és úgy döntött, megy egy kört a drága autóval. Ám kevésnek bizonyult az üzem belső területe, ezért felhajtott a tesztpályára, annak ellenére, hogy azt sorompóval lezárták. A férfi később elmondta a motivációját: kíváncsi volt mit tud a kocsi. A tesztvezetés balul sült el: az egyik kanyarban lesodródott és árokba borult. Az autó totálkárosra tört, így 40-50 millió forint kár keletkezett. A rendőrök előállították a 28 éves férfit jármű önkényes elvétele miatt és gyanúsítottként hallgatták ki. Forrás : police.hu
Kedves Napiszarosok! Ezt ma lőttem a budapesti Kis-Kárós utca végén, egy ipari park utcájában. Múltkor fele ennyien voltak lehet, hogy tényleg így szaporodnak?
Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu