- Gyere cimbora meghívlak egy italra, tegnap fiam született... - Az asszony jól van? - Még nem tud róla 🙂
Sziasztok! Ezt egy itteni party-negyed kocsmájában lőttem nektek! Üdv a németországi Mannheim-ból
Elképesztő, hogy mennyi ostoba ember él ezen a bolygón 🙂 🙂 🙂 Tracklist : 00:00 - A nénike nem kapott villanyszámlát. 00:21 - Az úriember panaszkodik, hogy nem nyitott ki a kocsma. 00:44 - A hölgy nem kapott ebédet. 01:04 - Lemerült a telefon, mennyi az idő? 01:24 - Csuklok nagyon. 01:56 - Elfelejtette az úr a PUK-kódot. 02:12 - Egy kismókus a fán. 02:27 - Hány Ft maguknál? 02:37 - Elhagytam a kulcsomat. 02:58 - Egy lánnyal szeretnék megismerkedni. 03:13 - Fennmaradt a papucsom a izén...
Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu