A piros lámpánál állva robbant szét, a szippantós kocsi tartálya.
Néhány a számtalan extra közül: – Első-hátsó kerék – ASIL: Automatikusan sebességhez igazodó levegő befúvás (egyzónás) – 3 sebesség előre + lábhajtásos rükverc – Jobbra ÉS balra is fordítható kormány – Teljes kompatibilitás a fizika törvényeivel Amit adok hozzá: – Gyertyakulcsot, mert az a Simsonos jó barátja – a smirglivel együtt – Kannát, mert abban könnyebb összerázni a benzint a 2T olajjal – Két original Simson (TM) tükröt, ha esetleg retro buliba készülnél menni – Egy böhöm nehéz gerinclakatot 2 db kulccsal Miért akarod megvenni? – Mert nem értek hozzá. Tehát nem tuningoltam. Ha baja volt, akkor nem kókányoltam bele és nem oldottuk meg okosba’ a Jóskával, hanem elvittem szervizbe, ahol olyanok javították meg akik már akkor hengert perselyeztek amikor én még a csattogós lepkét tologattam. – Mert nincs jobb annál, mint mikor elsuhansz a sok dugóban aszalódó BMW-s bunkó között. Piros lámpánál ugyanez, csak ott az élményt újra és újra átélheted, mert a következő pirosig úgyis visszaelőznek. – Mert egy veloci raptor 25 km/órás sebességgel képes futni. Ezt a motort viszont Budapest és Kecskemét között használtam, laza 50-es, egyenletes tempóval. És még egy veloci raptor sem evett meg engem. Tehát megbízható. – Egy Tiranno szaurusz Rex 40-60 km/h-val képes futni, szóval ha sok van felétek, akkor ne Szimót vegyél. Egyszer mentem vele majdnem 70-et, de elfogyott a lejtő. Meg egyébként is szeretek élni. – Mert 27 éves, és még mindig ugyanúgy néz ki, mint a boldog ’90-es években. Nézz a barátnődre. Most a motorra. Most megint a barátnődre. Na ugye. – Vadiúj kipufogó, első és hátsó gumi (külső és belső is), hengerfej, trafó, gyújtáskábel és pipa, illetve megszakító. A kis rohadék megbosszulta, hogy el akarom adni. – Garázsban tartott, nem rohadt szét. Kint nem hagytam volna az utcán, mert utána még a szomszéd pizzéria futára is leköpött volna, pedig neki is csak egy szaros MZ-je van. Azért adom el mindennel együtt, mert túl sok volt a pénzem – és amúgy is szeretem szopatni magam az állammal – ezért vettem egy autót. A fizetendő összeg rugalmas. Adhatod 9 db tízezres, vagy 5 db huszas formájában. Utóbbi esetben nagyon hangosan fogom megköszönni a vásárlást, és nem kérdezek semmit. Továbbá fizethetsz természetben is. Az adásvételi megírása után kimegyünk a rétre, és ott adod oda a pénzt. Ha csak azért jönnél el megnézni, hogy lefikázd, ne fáradj. Lehet rajta hibát találni. Az ülése 27 éves, és látott már néhány feneket. Nem kell neki feleslegesen plusz egynéhány.”
Valami műszaki hiba volt a jelzőlámpáknál, és ebből adódott a baleset. Helyszín : North Salt Lake, UTAH állam, USA
Sziasztok! Ezt tegnap lőttem melóba menet... Nem paraszt parkoló, hanem paraszt közlekedő... ("Népliget környéke") Emberünk úgy döntött beáll 3.-nak a lámpához a szembe jövő sávba.
Édesanyámék szeretett, újonnan vásárolt Renault Thalia Perfect felszereltségű "autója" eladósorba került. A kilométeróra állás valós, anyámat elvitte a templomtól fodrászig, sőt körmöshöz is. De megbirkózott a kis francia tragacs havi egy nagy bevásárlással is. Apám maximum a szomszéd faluba ment vele boltba, amikor anyám elküldte valamiért. Anyám szédületes tempójától a motor dinamikus maradt, apám buszsofőr mivoltából adódon a kisnyugdíjas 60-as tempó sem ijesztette meg az 1400 köbcentis, 98 lóerős vasat. A Balatont már jó párszor látta, de ettől messzebb sosem merészkedett. Törve sosem volt, bár idén nyáron egy paraszt kombájnos meghúzta a bal első részét, amit amikor apám meglátott, letérdelve 2 órán keresztül zokogott. Anyám hajtóvadászatot indított, és megtalálta a kombájnost, aki annyira megijedt anyámtól, hogy a nevére akart íratni egy Renault szalont a közelben. Végül megállapodtak, hogy a sofőr önköltségén megjavíttat mindent A központi zár tökéletesen működik, az első két ajtót nyitja, a TSZ elnököknek viszont mechanikusan kell nyitni a zárakat. Ebben még sosem dohányoztak, sőt mikor én is cigiztem, csak fogmosás után ülhettem bele. A manuális klíma is kb. 5-ször volt használva, mert anyám szerint arcüreg-gyulladást okoz, apám szerint meg: "ááá, nem kapcsoljuk be, sokat fogyaszt" mondat után az első elektromos ablakemelőket lehúzva hűsítettük magunkat a 40fokos beáramló huzattal. Ködlámpa is van a kocsin, bár sosem használtuk, mert ködben busszal jártunk, mert az "ingyen vót". Luxusfelszereltség a kormányról vezérelhető rádió, amiről anyám a Mária rádiót, apám az MC Hawer cd-ket hangosította vezetés közben. 2 hónapja kerültek rá Barum téli gumik, amik a kocsi legértékesebb részei. Ezeket ajándékba adjuk a kocsi mellé, bár lényegében a kocsi az ajándék a téli gumikhoz. Eladás oka: új francia sz.rt vesznek.