Szerkesztői megjegyzés : A kép láttán nekem még ez is eszembe jutott : "Szia drágám!Úgy érzem ma este készen állok egy kis análra..."
- Igen! - Akkor legyen kedves diktálja már le nekem a Pina Colada koktél receptjét!
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
Nem egy könnyű műfaj, ha viszont sikerül elsajátítanod, garantáltan örömödet leled majd benne.