#ufc #mma
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
Valószínűleg a hatalmas súlyokkal végzett guggolások miatt, 10 nagy hát-és csípő műtét kellett elvégezni nála. 2021 óta őssejt kezelésekre jár, ami állítólag csodákat művel vele. „Minden alkalommal, amikor kapok egy kezelést, javulást érzek, mára a fájdalmaim majdnem elmúltak, szóval egyre jobb a helyzet.”
Felső-Ausztriában "lőttem" a képet. Pénztárca kímélő családi minibusz, munkaköri leírást tartalmazó rendszámmal. Mint utóbb kiderült, a helyi hentesé 🙂
Hőseink régi akkumulátorokat szednek szét és újítanak fel a földön ülve, mezítláb, mindenféle védőfelszerelés nélkül, miközben savakkal és ólommal dolgoznak.
Sziasztok! Ezt tettem az új elektromos autómmal. Direkt gyártattam erre matricát. Hisz sokan vannak, akik 2 hét alatt elfelejtik, hogy honnan jöttek. (Persze van ezenkívül 7 "füstös" autóm) Hülyén is néznék ki, ha szidnám ezeket. Üdv, Laci



