Kommentek : "Többet ér benne a gázolaj mint maga a gépsárkány" "Az igazi temetőjárat, de füstgépnek is tökéletes a falusi discóba!" "Néha költeni is kéne rájuk. Az a baj itthon csak megveszik legyen az Audi, BMW, Mercedes-Benz. Az a lényeg drága autó legyen szomszédétól drágább, közben enni nincs mit sokunknak, plusz soha nem viszik el időben szervizre mert drága." "Kedvencem, tessék mély tisztelettel emlegetni! 🙂" "Tesó kár még ilyenkor beindítani a szúnyogírtót, nincsenek még szúnyogok! 🙂"
Stephanie Matto alias Stepanka Matto cseh-amerikai YouTuber, modell és az Unfiltrd nevű, Not Safe For Work (NSFW) platform alapítója. 2021 decemberében Instagram-fiókján bejelentette, hogy rajongói „mindössze 1000 dollárért” vehetik meg a fingjait üvegben. 327 ezer forintot kér el egy üvegnyi fingért. A hölgy 3 nap alatt 100 üveggel adott el a fingjából...
Kedves Napiszar! Azt hiszem sikerült egy parasztparkoló világbajnokot lencsevégre kapnom. Zebrán félig belógva a mozgáskorlátozott helyen áll úgy, hogy kint a parkolni tilos tábla is. Ráadásul egy csomó üres parkoló van az utcában. Helyszín a napfényes Milánó. 🙁 Lelkes rajongótok, István
A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu