Akciósgumi tél 790x97 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2023.02.23. Kategória: Szexi csajok
Egy faros brazil sunci

Egy faros brazil sunci
2023.02.23. Kategória: Mondás, idézet
Hősünk kissé beképzelt 🙂

Hősünk kissé beképzelt 🙂
2023.02.22. Kategória: Videók
Hősünk az utcán ijesztgeti a lyányokat

#jányok

2023.02.21. Kategória: Videók
Üdv a dzsungelben! 🙂

Sofőr kalandok Skóciában...

2023.02.20. Kategória: Érdekes
Vajon mi visz rá valakit arra, hogy ilyen kép készüljön róla?

Talán hősünk elvesztett egy fogadást? Nem tudni...

Vajon mi visz rá valakit arra, hogy ilyen kép készüljön róla?
2023.02.20. Kategória: Állat
Süni meglátta az újonnan elkészült tetkót

Süni meglátta az újonnan elkészült tetkót
2023.02.21. Kategória: Bunyó
Menj már arrébb te, gyökér!

Jópofáskodni akart a srác... Csúnyán ráfázott!

2023.02.19. Kategória: Baleset
Lehet, hogy hősünknek újra el kéne végeznie egy tanfolyamot?

Most nem kellene sokat gyalogolnia, csak pár lépés lenne...

Lehet, hogy hősünknek újra el kéne végeznie egy tanfolyamot?
2023.02.19. Kategória: Bunyó
Hősünk a mérkőzés előtti sajtótájékozatón még nagyon kemény volt

Cserébe a meccsen nagyon elverték 🙂

2023.02.18. Kategória: Videók
A kókuszvíz ugyanaz, mint a kókusztej?

Nem, a kókuszvíz a még éretlen, zöld kókuszdióban található enyhén zavaros folyadék... Most már hősünk is tudja 🙂

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
E heti jótanácsunk

E heti jótanácsunk
2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából