Akciósgumi tél 790x97 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2024.11.21. Kategória: YouTube Shorts
Volt egy kis kakaskodás a zebrán

2024.11.01. Kategória: Bunyó
Már a sajtótájékoztatón komoly kakaskodás alakult ki a két MMA harcos között

2024.09.30. Kategória: YouTube Shorts
Hétvégén is ment a topáskodás

2024.09.24. Kategória: YouTube Shorts
Megy a topáskodás gőzerővel

2024.07.12. Kategória: Bunyó
Egy kis áruházi kakaskodás

2024.06.18. Kategória: Baleset
Eközben az 57. Mecsek Ralin

Német G. Skoda Fabia R5 Crash

2024.06.12. Kategória: Bunyó
Egy kis kakaskodás a benzinkúton

2024.06.05. Kategória: Bunyó
Egy kis konditermi kakaskodás

2024.04.24. Kategória: Bunyó
Volt egy kis kakaskodás az utakon

Piros pólós barátunk egy igazi vérbeli balfácán 🙂

2024.04.20. Kategória: Baleset
Csúnya véget ért a kakaskodás az autópályán

2024.01.30. Kategória: Videók
Egy 3 évvel ezelőtti Skoda reklám, amit még most is szívesen néz meg az ember!

2024.01.23. Kategória: YouTube Shorts
Egy pár hasznos info e-autó témában, vicces köntösbe bújtatva

Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu