Nincs benne sok köszönet
Gondoltam érdekelhet egy egészséges gyerekjáték a Wish-ről! Üdv.: Kenny Németországból
A heves havazás akadályokat okozott Ausztria szerte csütörtök reggel. Sok úton kötelező a hólánc. A kép alapján úgy tűnik, hogy a helyiek közül mindenki felkészült már 🙂
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.