Nagyon nem bonyolították túl a marketinget 🙂 Veszprém megye, Vöröstó
...és íme egy másik verzió : Közeli helyeken dobozos Heineken, Kilefetyelt kőbányai üvegében, Közeli helyeken dobozos Heineken, Most is vízhangzik a Dreher, Itt van a Stefl a hasamon kifogy a sör a korsókból, Akkor is iszom ha nem akarok, Ha nem fizet senki utamon, Gyomrom mossa a sör és porzik a vesém, Az ember mindig jobbat remél, Sörből lettem és borrá leszek, Félek hogy a szeszbe veszek!
Kiszáll a NAV a tanyára, hogy ellenőrizzék az illegális szeszfőzést. Az öreg gazda mondja nekik, hogy bárhova bemehetnek, csak a gépszín háta mögötti mezőn lévő fészerhez, oda ne menjenek. Na, erre nagy arrogánsan előhúzza a pénzügyőr a szolgálati igazolványát. - Látja ezt az igazolványt bátyám! Én ezzel minden mezőgazdasági létesítmény, akármelyik részlegébe bemehetek úgy, hogy nem maga fogja megmondani nekem, hogy mit csináljak. - Rendben van, maga tudja. A pénzügyőr átlép a kerítésen, és eltűnik, majd kisvártatva üvöltözve rohan visszafelé, mögötte a svájci díjnyertes tenyészbika. Láthatóan az életéért fut, és a bika minden egyes méteren teret nyer. Az öreg azonnal eldobja a kezéből a vödröt, rohan a kerítéshez és teli torokból kiáltja neki: - Az igazolványt, mutassa neki az igazolványt !
Az ember képessége az alkohol lebontására egy időben alakult ki azzal, hogy lemászott a fáról. Az emberek elődei valószínűleg már tízmillió éve, vagyis jóval azelőtt beépítették evolúciójukba az alkohol szeretetét, hogy a modern ember tudatosan szeszes italok erjesztésébe fogott volna, állítják a legfrissebb kutatások. U.i.: - Amúgy péntek van, egy pohár bort csak megihatok, nem? - DE!
Kiszáll a NAV a tanyára, hogy ellenőrizzék az illegális szeszfőzést. Az öreg gazda mondja nekik, hogy bárhova bemehetnek, csak a gépszín háta mögötti mezőn lévő fészerhez, oda ne menjenek. Na, erre nagy arrogánsan előhúzza a pénzügyőr a szolgálati igazolványát. - Látja ezt az igazolványt bátyám! Én ezzel minden mezőgazdasági létesítmény, akármelyik részlegébe bemehetek úgy, hogy nem maga fogja megmondani nekem, hogy mit csináljak. - Rendben van, maga tudja. A pénzügyőr átlép a kerítésen, és eltűnik, majd kisvártatva üvöltözve rohan visszafelé, mögötte a svájci díjnyertes tenyészbika. Láthatóan az életéért fut, és a bika minden egyes méteren teret nyer. Az öreg azonnal eldobja a kezéből a vödröt, rohan a kerítéshez és teli torokból kiáltja neki: - Az igazolványt, mutassa neki az igazolványt !
Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu