Eladom a Golf 1-emet, ha valaki építeni akar, vagy csak utál télen a buszmegállóban állni. 80.-as kislámpás 3 ajtós. A kaszni jó állapotú, minimális lakatolnivaló van rajta, nem volt törve! A színe mattpiros: ) 1.3-as II. Polo motoros központi befecsis 5 gangos sárkány 5L-es zabálógép: ) Vizsgáztatni és forgalombahelyezni kell. Kivonták, mert b. sztam átíratni. A kábelezését nem árt átnézni. Általában működik, de azért a paksi atomerőmű vezérlését nem bíznám rá arra a gólyafészekre ami a műszerfal alatt van: ) Egyébként jó alap, a belseje is kulturált. Akit érdekel, 160 pisztolyorrú Mátyásért viheti: ) Ez mondjuk lehet kevesebb is. pl. 8db Deák: ) Esetleg robogót beszámítok, de csak olyat, ami akkor is beindul, ha már otthagytad nálam, különben utánadtolom: ) És hogy főnök, mennyi a vége? -Hát mentem már vele 160-at is. De ment volna még többet is, csak elszakadt a vontatókötél. Arra meg, hogy miért adom el, azt tudom mondani, hogy van egy BMW-m és inkább beletankolok dupla ennyit, mert ebben félek: ) Nem azért adom el mert szar, hanem azért, mert Volkswagen, én meg nem vagyok mazohista. Utaztam eleget a 47-es fapados villamoson: ) De aki erre izgul, annak nem állok az útjába: ) Ha több faszságot akarsz még hallani az autóval kapcsolatban, hívj fel és garantáltan megkapod🙂 Ui: akinek nincs humorérzéke, kérem ne hívjon fel, ne küldjön felháborodott mailt, hogy hogy van képem ezért a fostalicskáért elkérni ennyit! NEM KELL MEGVENNI! Miért, talán mások nem kérnek el még többet bontószökevényekért? Büdösbunkóparasztoknak úgysem adom oda, még ha egy 0-t hozzárak sem, mert nem létszükség eladnom. Akit meg tényleg érdekel, tesz egy ajánlatot, oszt vagy elfogadom, vagy nem. GYIK: előzetesen a felesleges telefonálások elkerülése végett még pár gyakori kérdésre válaszolnék: -VOLT-E TÖRVE: -természetesen nem, hogy gondolsz ilyet egy 30 éves autónál? Még szervízbe is tréleren hordták Wolfsburgba és a legyek is elkerülték (a színe miatt), sőt még a gólya is melléfosott: ) -HÁNY KM VAN AZ AUTÓBAN? -A Km óra állása szerint, de igény esetén oda tekered, ahova akarod! -NEMDOHÁNYZÓ? -Háá hogyapicsábane, ez az egyetlen nemdohányzó autó az országban, há még a hamutálat is kimostam: ) -NŐI TULAJ? -persze, nekem is p. nám van, sőt az előző EGYETLEN női tulajdonosa is rendszeresen saját kezűleg cserélte az olajat 5000km-enként, nehogy a szervízben elsumákolják és rosszabb minőségű olajat rakjanak bele, mint a gyárilag előírt ásványi eredetű MTZ-kbe használatos Botond: )Sőt, hidegen sem nyomta neki üveghangon soha a rendkívüli műszaki érzékkel megáldott hölgytulaj, mert azt még egy nő is tudja, hogy ezt nem szabad, mint ahogy a parkolóban sem odabaszni az ajtót a másik kocsinak: )Az egyetlen egy szépséghibája, hogy a gázpedál alatt van egy lyuk a szőnyegen. GARÁZSBAN TARTOTT? -hát nem gondolod, hogy kinthagytam a garázsban? Velem aludt az ágyban, amíg az Asszony vigyázott a garázsra, nehogy túlságosan lehűljön, különben nem indult volna a fos BMW-m: ) MILYEN KIVITEL? - ez a limitált szériában gyártott, eredetileg a román piacra tervezett Foschtalitschka Edition, de a románoknak nem kellett. Azt mondták, nem tudják befogni elé a lovat, mert túl alacsony és mindig a motorháztetőre szarik. -Remélem ennyi kérdéssel már sikerült meggyőznöm a tisztelt vevőket, hogy ez a nemzeti műkincs az évszázad vétele: ) Ez a hirdetés azért lett ilyen, hogy a sok rossz kupecszöveg között legyen egy színfolt és jókedvvel nézegesd tovább a hirdetéseket! Szép napot! : ) Ui: Ja, közkívánatra meghirdettem a család másik fostalicskáját, a VW T3 Újságosbódét: )
Túlzás nélkül állíthatjuk, hogy tegnap reggel Olivér bejelentése komoly sokkot okozott a rajongók körében. A reakciók alapján módosítjuk is rögtön a kijelentést: akár utáljuk vagy szeretjük őt, véleményünk mindenképpen van a dologról és kifejezett figyelemmel várta mindenki, hogy most mi is történt valójában. Nehéz feldolgozni a népszerűséget, a megsokasodott "barátokat", és ezek következményeként nem is lehet tudni, igazán melyek azok az információk, amelyek valóságosak és melyek azok, amelyek nem. Enikő elmondása szerint nem lépett félre. Kinek hihet ilyenkor egy önérzetében megsértett, önmagába vetett hitét elvesztett férfi? Annak, aki barátjának mondja magát és az eddigi tapasztalatok szerint lehet adni a szavára? A Facebook-bejegyzés nyilvános vízválasztónak született, ennek ellenére most még nem tudható a folytatás. Aki látott már hasonló esetet, az természetesen tudja, hogy napok kérdése és valamelyik irányba eldől a dolog.
Recesszió? Ugyan miféle recesszió? Nos, úgy tűnik, hogy ez a "globális recesszió" nem mindenkit érintett hátrányosan. Nézd csak meg ezt a videót! Ez egy Mercedes Benz luxusautó Abu Dhabiban, a tulajdonosa egy olaj-milliárdos (természetesen). Biztos vagyok benne, hogy ma éjjel jobban fogsz aludni annak a tudatában, hogy a rengeteg pénz, amit nap mint nap üzemanyagot vásárolva a benzinkutakon hagysz, legalább hasznos dologra fordítódik...
80 éves nagyapa betelefonál a rádióba: - Halló a játékra jelentkeznék! - Nagyszerű!!! Lenne három kérdésem, felkészült? - Igen! - Szóval mi az: két keréken van és gurulni lehet vele? - Bicikli! - Nem rossz, de mi konkrétan a mountain-bike-ra gondoltunk... 2. kérdés: négy kereke van, meg motorja is meg kormány, mi az? - Autó! - Nem rossz, de mi konkrétan az Audira gondoltunk... 3. kérdés, de erre jó választ kell adnia: mi az, szárnya van, motorja, kerozinnal megy és repülni lehet vele? - Repülő! - Nem rossz, de mi konkrétan a Concorde-ra gondoltunk... Sajnos nem nyert, majd legközelebb! - Elnézést, ne haragudjon, lehet nekem is egy kérdésem? - Természetesen! - Mi az az utca sarkon áll és pénzért árulja magát? - Hát kurva! - Nem rossz, de én konkrétan az anyádra gondoltam...
Ismerjük annyira Rossit, hogy tudjuk, nem lehet a motorja egyszínű, neon fényezés nélkül talán a pályára sem gurulna ki. A 2011-es szezonra elhagyta a Yamahát és a Ducatihoz szerződött – természetesen rajtszámát megtartotta, idén is a 46-os számot kell figyelni.
Nick Vujicic 1982. december 4-én született Melbourneben. Első szülött gyermek volt az ő szerb keresztény családjában. Nick születési rendellenesség következtében, váll magasságban elvesztette mind a két karját, és csak egy kicsike lába fejlődött ki kettő darab újjal, ami kiáll comb magasságban. Ez természetesen sokkolta Nick szüleit annak ellenére, hogy szervezetileg teljesen egészséges volt. Az élete nehézségekkel és visztontagságokkal volt teli. A testi fogyatokossága miatt (bár kérvényezték) Nick nem járhatott hagyományos iskolába, annak ellenére, hogy nem volt értelmi fogyatékos. Az iskolai évei alatt az ausztrál törvények megváltoztak, és Nick egyike lett azoknak a sérült tanulóknak, akiket átvettek hagyományos iskolába. Megtanult írni a bal "lábán" levő két ujjal egy speciális, a nagy lábújjára felcsúsztatott eszköznek a segítségével. Megtanult számítógépet is kezelni, és gépelni a "sarok és lábujj" módszer segítségével.