Sziasztok! Egy jó kis ajándékötlet, ha nem tudod mivel lepd meg a kislányod… Üdv, egy hű olvasótok!
A tudomány válaszol : Nem a koffein az egyedüli magyarázat A kutatások során azt figyelték meg, hogy bár a koffeines kávé serkenti a leginkább a bélmozgást, de koffeinmentes verziója csak 23%-kal fejtett ki kisebb aktivitást a vastagbélben. A kávé – legyen az a koffeines vagy a mentes variánsa – azonban olyan savakat is tartalmaz, melyek növelik a gasztrin hormon szintjét. Ezek a hormonok pedig eléggé serkentően hatnak az önkéntelen izomösszehúzódásokra a gyomorban, ami aztán a beleket is mozgásba hozza. Tehát a savak hormonokra gyakorolt serkentő hatása valószínűleg a legfontosabb tényező a kávé-kaki összefüggésben, gondoljunk csak arra, hogy például a koffeines energiaitaloktól és üdítőktől nem vonulunk árnyékszékre.
Sziasztok! Ez a cuki német csaj, Celene Nox, főállásban irodista, szabadidejében modell. Eddig ilyen leggings-eket, meg mindenféle fényes spandex rucikat próbálgatott... Aztán megvette EZT! 14 kiló sziló - a szombati buliba! Egy biztos, ha megint lesz olyan véglény, aki cigivel a kezében megy a táncolók közé, ezt viselve nem égeti meg. 🙂 Üdv: Zozó
Steven Spielberg - Párbaj A filmben egy kaliforniai úton haladó sofőrt egy rejtélyes, túlméretezett kamion üldöz. A történet egy elszigetelt élet-halál harcról szól, ahol a teherautó vezetője rettegésben tartja az autóst, akinek fogalma sincs a kamionos motivációiról.
A Z generáció az 1995 és 2010 között született embereket jelenti, akiket digitális bennszülötteknek is neveznek. A Z generáció tagjai már a digitális korban nőttek fel, így lételemük az internet, a közösségi média és a mobiltechnológia. Jellemző rájuk a gyors információfeldolgozás, a multitasking képessége és az online és offline világ egyidejű kezelése. Multitasking : Azt jelenti, hogy egyszerre több feladatot végzünk, vagy hogy gyorsan váltunk az egyes feladatok között. A kifejezést eredetileg a számítástechnikában használták, ahol az operációs rendszerek látszólag egyszerre több programot futtatnak. Emberek esetében ez nem valós „egyszerre csinálást”, hanem inkább gyors „feladatváltást” jelent, ami növeli a mentális erőfeszítést és csökkentheti a hatékonyságot és a pontosságot.
Hogyan alakult ki az Adidas melegítő őrület Oroszországban? A Szovjetúnió utolsó napjaiban ez a stílus óriási hatással volt az orosz szubkultúrára. A márka széles körben ismertté vált az országban a moszkvai olimpia után, mivel az Adidas támogatta a sportolók ruházatát. A fiatalok körében elterjedt a jellegzetes 3 csík, mindenki viselni akarta az olimpián látott melegítőket. Ezután viszont a stílust a “gangster életmóddal” párosították, mivel annyi ilyen melegítő érkezett az országba, hogy a börtön egyenruhák hiányában ezeket adták a raboknak.
Sziasztok! Egy újabb gyöngyszemre leltem a komment mezőben... Hűen tükrözi a műsor színvonalát.



