Akciósgumi tél 790x97 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2024.04.21. Kategória: YouTube Shorts
Azt hitték a srácok, hogy a versenypályán vannak

Tévedtek 🙁

2024.04.08. Kategória: Baleset
Brutálisan nagy versenybalesetek

2024.04.04. Kategória: YouTube Shorts
Belestünk egy erőemelő versenyre

2024.03.31. Kategória: Coub
Kapott egy kis segítséget a futóversenyen

2024.03.16. Kategória: Baleset
Brutális versenybalesetek!

2024.03.08. Kategória: YouTube Shorts
Csúnya véget ért az illegális gyorsulási verseny

2024.02.29. Kategória: Állat
A lusta macska verseny nyertese

A lusta macska verseny nyertese
2024.02.09. Kategória: Baleset
Brutálisan nagy esések a versenypályákon!

2024.02.02. Kategória: YouTube Shorts
Komoly gondban a Dakar rali versenyzői

2024.01.28. Kategória: Baleset
Több versenyzőt is megtréfált a jeges út az idei Monte Carlo ralin

2024.01.26. Kategória: Videók
A Pokol hegye 2023 - Egy őrült bringaverseny

A 25 kilométeres száguldás alatt 2500 méteres szintkülönbséget küzdöttek le az indulók...

2024.01.23. Kategória: YouTube Shorts
Egy pár hasznos info e-autó témában, vicces köntösbe bújtatva

Lássuk a kommenteket Youtube-ról : - László : "Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni. Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá. Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen. A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll. U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel... - H. András válasza Lászlónak : "Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik. Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..." --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó : Audi RS Q E-Tron : A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be. Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő. A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel. Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot. forrás : totalcar.hu