Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
de nem bírod ki, hogy ne szólj bele a vezetésbe! "Kicsit balra, cicám..."
Ilyenkor irritáló anyagokra, baktériumokra, vírusokra reagál a szervezetünk. Ritkább esetekben vodkára 🙂
VV Rico megrángatta, torkaszakadtából üvöltözött egyik villatársával, VV Renivel, majd mindennek elhordta a lányt. VV Rico kirohanását és viselkedését egy ismert büntetőjogász és egy civil jogvédő is bűncselekménynek nevezett. Az elkövetkező hetekben szakembereket küldenek be a villába, akik azt fogják megmutatni a villalakóknak, hogy lehet a mindennapi konfliktushelyzetekben erőszakmentesen és asszertívan kommunikálni!