Akciósgumi tél 790x97 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2023.02.24. Kategória: Videók
Hősünk úgy gondolta, hogy nem kell leszálkásítani magát a versenyre

2023.02.24. Kategória: Kép
Először megfürdetem, de nem verem meg

Lehet, hogy nem is miénk 🙁

Először megfürdetem, de nem verem meg
2023.02.22. Kategória: Mondás, idézet
Amikor fingasz egy jó erőset, de a szél a haverok felé fújja

Amikor fingasz egy jó erőset, de a szél a haverok felé fújja
2023.03.04. Kategória: Baleset
Egy apró hiba, és máris hatalmas esés lehet belőle

#hillclimb #crash #hegyiverseny

2023.02.19. Kategória: Bunyó
Hősünk a mérkőzés előtti sajtótájékozatón még nagyon kemény volt

Cserébe a meccsen nagyon elverték 🙂

2023.02.18. Kategória: Kép
Az apja vére!

Az apja vére!
2023.02.18. Kategória: Érdekes
Délután elvileg újra kellemes tavaszi idő várható

Már szóltak a haverok, hogy menjünk el gurulni egyet...

Délután elvileg újra kellemes tavaszi idő várható
2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából
2023.02.16. Kategória: Kép
Tartottak egy kis fegyverszünetet

Tartottak egy kis fegyverszünetet
2023.02.19. Kategória: Baleset
Nagy tempónál hamar megvan a baj

#motorverseny #bukkanó #crash

2023.02.13. Kategória: Videók
Ezért járnak az emberek raliversenyre

2023.02.11. Kategória: Baleset
A teszteken még jól ment a havas pályán, aztán elérkezett a verseny

A volánnál Takamoto Katsuta, a Toyota csapat pilótája... #svédrallye