Amikor interjút adsz és közben telibe sz@r egy madár... "Ki dobott meg?!" 🙂
A telefonbetyárok aktuális áldozata : Terézia 🙂 "Maga nem ilyen vézna, ropi? Jújj nem 🙂 Inkább ilyen melles vagyok..." Mesélek én is magamról : "Az én méreteim ott lent, 29-es...brutális a bot, ütni lehet vele..."
Sziasztok! Szerintem ez is egész ütősre sikerült, legalábbis nálam átvitte az ingerküszöböt. Lelkes olvasótok, Péter
Emberünk ahelyett, hogy a színesfém telepre vinné, inkább kézműves munkával építi ujjá az elhasznált darabokat. Mondjuk a műhely biztos nem kapna ISO-minősítést 🙂
Mivel elég sokan írtak a "Kukás" poszttal kapcsolatban, ezért íme egy videó, hogy mire is képes ez a cég : ( Donátnak köszönjük a videót! )
Sziasztok! A képen egy amerikai robotikával foglalkozó cég látható... Üdvözlet Texasból, Toma --------------------------------------------------------------------------------------------- Frissítés 1. : Sziasztok! A KUKA eredetileg német alapítású vállalat. A kuka szó a magyar köznyelvben az 1920-as évek végén tűnt fel, amikor megkezdődött a zárt rendszerű szemétszállítás – addig ugyanis csak felöntötték a szemeteskocsi platójára a szemetet. A ma is használatos pormentes szemétszállítási technikát a Keller und Knappich Augsburg tette ismertté Magyarországon – Mercedes-Benz alvázas K.U.K.A. feliratos felépítményei 1928-ban jelentek meg Budapesten. A mi cégünk is használ KUKA robotot amúgy. 🙂 Egy "kisebbet", 60 millióba került és alig nagyobb, mint R2D2. Szóval, a képen egy német vállalat amerikai gyára látható. Üdv, Dénes -------------------------------------------------------------------------------------------------- Frissítés 2. : Sziasztok! A KUKA már 2016 óta kínai tulajdonban van (95% tulajdonrésszel) Ma már erős túlzás német cégnek hívni... Üdv, Ubul
Népharagot váltott ki a Bud Light új transznemű reklámarca. A 10 millió követővel rendelkező TikTok-sztár, Dylan Mulvaney férfinek született, de egy éve már nőként él... Miközben teljesen tisztában vannak azzal, hogy sok ügyfelüket ez megbotránkoztatja, ám azzal számolnak, hogy a járulékos veszteségek kisebbek, mint az elérhető haszon. A Bud Light eddig az idősebb generációt célozta termékeivel, ám most nyitnának a fiatalabb "Z" generáció felé. ( Itt azért megjegyeznénk, hogy egy szélesebb körben végzett felmérés szerint a lakosság 0,53 százaléka tartja magát transzneműnek! - napiszar szerk. ) Amúgy a termék például eddig Kid Rock kedvenc söre is volt. Most egy MP5-ös gépfegyverrel lőtt szét pár kartonnal belőle, ezzel kifejezve a véleményét a kampányról. Megjegyzés : A felháborodás mértékét azért jól jelzi, hogy a cég több telephelye kapott a múlt héten bombafenyegetést!